jaemb.blogg.se

Tomb raider underworld trainer pc 503
Tomb raider underworld trainer pc 503










tomb raider underworld trainer pc 503

Tuo greičiau keisite katalizatorių arba Dpf kietųjų dalelių filtrą dyzeliniam automobiliui. Kuo blogiau sudega kuras, dirbant avariniu režimu, tuo per kaminą išmetama daugiau suodžių. Jums sugedusi oro srauto matuoklė, tačiau betaupydami avariniu režimu važinėjate pusę metų. PRIEŽĄSTIS BLOGA ORO SRAUTO MATUOKLĖ – NR.3ģ. Galima būtų pateikti paprastą pavyzdį: NETURITE LAIKO SKAITYTI? SKAMBINKITE DABAR ARBA IKI 22.00 h Reiktų turėti omenyje, jog šiuolaikiniuose dyzeliniuose automobiliuose kuro degimo procesas procesas priklauso nuo to, kaip duomenis apdorojo ECU variklio valdymo blokas, kuris duomenis gauna iš visų daviklių esančių variklio skyriuje. O jei kalbėsime apie benzininius variklius, reikės turėti ir gerą benzino ir oro mišinio uždegimo sistemą – žvakės, laidai, babinos ir t.t. Jam juk reikia ir tam tikro kiekio oro ir suspaudimo DEGIMO KAMEROJE. Praktika yra tokia, kad ir pats geriausias ir kokybiškiausias kuras gali būti blogai uždegamas. Reikia atkreipti dėmesį, kad blogas kuras ir blogai sudeginamas kuras – du skirtingi dalykai. Taip pat gali dėl eilės kitų variklio elektronikos ir mechanikos gedimų… PRIEŽĄSTIS BLOGAI SUDEGINTAS KURAS – NR.2Ģ. Kuras gali sudegti blogai dėl to, kad jis pats iš savęs blogas. Vienas iš jų Dpf/Fap suodžių filtras.ĥ PAGRINDINĖS EGR GEDIMŲ PRIEŽĄSTYS BLOGAS KURAS – NR.1ġ. Taigi, priežąsčių yra ne viena… tačiau viskas taip susiję, kad sugedęs egr vožtuvas tiek priežąstis kitų gedimų, tiek pasekmė kitų sugedusių auto mazgų. Čia rasite visas pagrindines priežąstis, dėl ko dažniausiai genda EGR vožtuvai ne tik Opel, Saab, bet ir apskritai visiems kitiems automobiliams.












Tomb raider underworld trainer pc 503